U ontvangt een brief of een e-mail met een unieke code (unieke inlog id). Bestel uw product online en ontvang uw hulpmiddel binnen 10 werkdagen in huis.
Nee dat hoeft niet. Indien u alle vragen met “Ja” kunt beantwoorden en u uw herhaalbestelling kunt plaatsen, dan regelt Livit Ottobock Care de vergoeding met uw verzekering.
Bij het vakje “code” dient u uw unieke inlog in te voeren. Deze staat vermeld linksboven in de brief die u van ons heeft ontvangen Via de e-mail zal u direct naar uw persoonlijke gegevens doorgelinkt worden zodra u op de link klikt. Naast de code wordt u gevraagd om uw geboortedatum in te vullen. Dit vanwege privacyredenen.
Nee dat is niet mogelijk. Mocht u, om wat voor reden dan ook, niet tevreden zijn over de via de post ontvangen orthese, kousen, of steunzolen, dan zal u een nazorgafspraak moeten plannen via de klantenservice bij een adviseur. U kunt hiervoor een afspraak maken via onze klantenservice.
Kijk goed of u de gegevens juist overgenomen heeft uit de brief/e-mail. Mocht u technische problemen hebben met inloggen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice
Ja dat kan. Mocht het zo zijn dat u ondanks dat het een exacte herhaal verstrekking betreft, vragen heeft over uw steunkousen, steunzolen, of orthese, dan kunt u hier een nazorg afspraak voor plannen via de klantenservice.